Bilköp & nyheter

PREMIÄR FÖR BAVARIAS KUNDCHATT: VÄLKOMMEN ATT STÄLLA FRÅGOR TILL OSS!

Av Bavaria Sverige Bil AB
Nu öppnar en chatt här på webben där du kan ställa frågor till Bavarias kunniga säljare. – I tider som dessa, när vissa inte kan åka till en bilanläggning och ställa frågor på plats, är det extra viktigt att skapa fler kanaler för dialog, säger Peter Sjöström, marknadschef på Bavaria.

El, bensin, etanol eller diesel? Ny eller begagnad? Äga eller leasa bilen?

Frågorna inför ett eventuellt bilköp brukar vara många, och intresset för Bavarias webbplats, bavariabil.se, är stort och växande.
– Vi ser det på antal besök men också på att besökarna stannar allt längre på sajten. Allra störst är intresset för nya och begagnade bilar i lager, och många besöker oss på kvällen, säger Peter Sjöström.

Få svar direkt på dina frågor
Fredag 27 mars öppnar Bavaria en chatt där du kan ställa frågor till Bavarias erfarna säljare, och få svar direkt.

– Just nu är det extra viktigt att öka tillgängligheten. Till en början kan du som besökare prata med en säljare på de delar av sajten som är kopplade till nya och begagnade bilar, berättar Peter Sjöström.

Generösa öppettider
Bavarias säljare besvarar frågor klockan 9–20 alla vardagar utom fredagar då chatten är öppen till 18.

– Under vissa perioder, då det är extra högt tryck på säljarna, kan chatt-funktionen tillfälligt vara obemannad. Men då kan du skicka ett meddelande så återkommer vi med svar så snart som möjligt. 

Vad är målet med chatten?
– Att öka vår service och vår dialog med kunderna ytterligare. Genom chatten skapar vi en ny möjlighet att komma i kontakt med våra experter, så att du som kund snabbt och smidigt kan få svar på dina frågor.

Artiklar i samma kategori